2010 03 19

PUBLICERAT DEN: 2010-03-19 KLOCKAN: 13:39:49

Kan vara den tråkigaste dagen på länge.. REGN!? WTF? Bad ju bönen som vanligt innan jag hoppade i säng igårkväll, Solguden besvarade inte mina böner och jag tänker inte ställa upp mer för honom nu heller.. måttet är rågat och jag är fit for fight..

Ehh? ja, just de..
Hej!

Lite trött idag, middag med mina underbara kollegor igår på Parisien, underbar mat, bra service och som sagt helt fantastiskt sällskap..
Jag var galet mätt när jag traskade iväg ifrån restaurangen. Tog ett varv på platå och avverkade en halv öl innan jag kände att jag inte får i mig mer och att jag bara vill hem o sova.. väl hemma kunde jag ändå inte somna.. damn, upp me luren och drog ett par repor ballon-breaker.. ja jag vet galet töntigt.. men men, rofyllande och avslappnande och tids nog slog mina blå ihop och det var inte långt ifrån att jag tänkte att "nää, jag skiter i det här" när klockan ringde imorse.. Istället bestämde jag mig för att skita i att duscha och bara ta liite smink som inte är allt för tidskrävande och ställa om klockan till 07,15. Ingen ro där inte eftersom att mor min tyckte att jag skulle vara hennes sällskap i bilen kl 06,55. Mysigt var det i alla fall, trots att vi blev liite osams och jag började gråta.. det är kärlek på hög nivå.. och här sitter jag, i min vita puffblus, min höga kjol och ruffsigt hår uppsatt i en sned toffs, trots detta har fler än vanligt sagt att jag är superfin idag.. man tackar och bockar (niger)

Jag jobbar som mäklare.
Mäklar mellan två personer som jag tycker skulle vara fina tillsammans..
båda skäms nog lite men jag tror ändå att dom är glada över att jag finns och att jag gör detta för dom.. på något sätt..
fick ett hot ifrån den kvinnliga sidan förut.. det löd såhär:
"Slutar om 30, ringer då! Håll dig på mattan och gör inget som gör att jag måste döda dig under tiden..."
Förstår ingenting..? skulle JAG göra något olämpligt? Skulle aldrig göra något som förstörde för er.. Jag vill er bara väl..
Erbjudandet kvarstår... ;-)



Slogan!

Vill du ha min hjälp att kontakta den du helst av allt vill ha, gör som *****!

Är du trött på att jaga? Trött på långa nätter på krogen? Trött på att alltid vara den som tar initiativet?
Titta hit, Jag gör jobbet åt dig.
Ditt jobb är att spana, jag ger dig självförtroendet tillbaka, hittar på roliga aktiviteter för dig och din date. Allt för att han/hon ska vinna ditt hjärta..

Vill du ha den rätta? Ring Caronetta?

/ Caronettas mäkleri för dig, för er!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0