2010 03 17

PUBLICERAT DEN: 2010-03-17 KLOCKAN: 11:40:56

Vad är det för en dag? Är det en vanlig dag? Nej det är ingen vanlig dag för det är Tias födelsedag HURRA HURRA HURRAAAA!!! =)

Älskade Storebror har ett år kvar till TRETTIO, då kan ni ju gissa hur mycket han fyller!

Dagen till ära är broder hemma från Oslo och därför ska jag, mamma och lillebror äta lunch med honom idag .. wiie.. =) *kärlek*

Nu är det 16 dagar kvar till flytt, igår beställde jag lampan jag ska ha i köket.. Krona Mir, såå snygg.. det kommer att bli perfekt (hoppas jag) =)

Jag har även kollat på andra lampor och jag ska beställa den till hallen men resten köper jag nog senare när jag är på plats..
Det är svårt att köpa sånna detaljer när man bara varit i lägenheten en gång.. Måste se så att allt passar.. Har dock bestämt mig för Vardagsrumslampa, den är genomskinlig i plast, en stor halv rund boll.. haha, flummigt, har en bild i telefonen som jag kanske lägger in senare =) Den skulle vara perfekt, den tar liksom inte övertaget.. jaja, det blir nog bra..

Efter jobbet ska jag rejsa hem och svida om till träningskläder och gymma.. naaajs.. =)

Näjni, nu har dä tagit bauta lång tejd att skrejva detta inlägg så jag slutar nue.

ciao.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0