2010 03 16

PUBLICERAT DEN: 2010-03-16 KLOCKAN: 13:46:55

17

Heeej,

Waaz uuup?

Jo, huvet opp o föttera ner..

=)

 

Har haft en superskön morgon, klockan 7,15 ringde klockan, upp och dra på sig träningskläderna packa väska med vanliga kläder, möta CarroF och träna.. Körde gärnet ca 1 timme innan jag hoppade in i duschen och gjorde mig iordning..

Gick upp till Emma och "fick" fina naglar.. En blå fransk med en superfin färg och prickar på naglarna i vit och andra blå nyanser.. låter lite knasigt kanske men fint blev det =)

Nu är jag på jobbet, jobbar till kl 21 ikväll..

Försöker boka tid hos min underbara frisör nu innan jag flyttar, kan nog vara bäst och ta det, sen åker ju jag till Toreveija v 17 och sen ska jag försöka att få in en tid efter det.. risken är ju att man ser ut som skrutt när man kommer hem ..

Här är min underbara frisör Caroline: (bilden är tagen ifrån deras hemsida www.hairstudiounique.se)

Caroline Olofsson
*söööt*

Keep on working nu känner jag..
Ha en underbar dag!

kjaam





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0