2010 03 16

PUBLICERAT DEN: 2010-03-16 KLOCKAN: 14:09:07

Tidsfördriv.. igen..



Dagens outfit: Blå glansiga tights, genomskinlig svart lång skjorta, svarta converse

Dagens känslor: lättsamt, tacksamt, skönt... kärlek

Dagens umgänge: Morgonen med CarroF, förmiddagen med Emma och resterande dag med kollegor, natten med mamma <3

Dagens mat: none, dumt, en banan och en drickyougurt :s.. lunch kl 15,45..

Dagens skratt: Skratt med Emma <3

Dagens frågetecken: Varför är jag inte såhär varje dag?

Dagens chock: nööö??

Dagens film: Ser sällan på film och igår packade jag ner dom i en flyttkartong =)

Dagens serie: Tisdag = Desperate housewives kl 21, (jag kommer springa hem)

Dagens musik: The voice på gymmet och lugna favoriter hos Emma.

Dagens första syn: CarroF <3

Dagens önskan: Att känna denna känslan varje dag..

Dagens ömma punkt: Inga ömma punkter här inte..

Dagens saknad: Tias
Dagens glädje: Våren är nära.. det känns i hela mig..

Dagens irritation: Bara lycka..

Dagens syssla: Jobbaaa, och idag älskar jag det..

Dagens avslutning: DH-mys i soffan.. kanske packa en kartong till, mysa med mamma <3





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0