2010 03 15

PUBLICERAT DEN: 2010-03-15 KLOCKAN: 13:12:14
Hallååå...

Här sitter jag, på plats i Linköping, har precis haft lunch..

Har betalat handpenning på soffan nu, den körs till Linköping från Norrköping imorgon men jag kommer inte hämta den förän det är dags att flytta.. försöker smöra för flyttfirman så att jag kan hämta soffan och ställa in den direkt i flyttbilen men eftersom att lagret inte öppnar förän 10,30 och flyttbilen är hos mig mellan 9 och 10 blir det lite svårt.. försöker få dem att vara hos mig mellan 10 o 11 istället..
Då slog det mig att jag inte kommer kunna sova i min underbara säng mellan 30e och 31a heller.. Böööhhööö.. jaha, det får bli som det blir..

Har haft en underbar helg med familjen.. Love är ju såå söt.. vi har skrattat och lekt massor =)

Idag efter jobbet ska jag gå hem, gå en promenad, gå o sola, börja packa och slänga en massa saker som jag inte använder och städa lite.. försöka få in alla flyttkartonger på ett ställe så att jag inte stör mig på dom..
Imorgon ska jag gå o få mina naglar fina och innan dess ska jag träna med CarroF, välbehövligt båda delarna, sen blir det kvällsjobb..

Nu ska jag slita, det är mycket här idag kan jag lova..

Ha en fortsatt bra dag!




Kommentarer
Kommentaren skickades av: Sara

<3 miss u too.

Ser att du med har fullspäckat efter dagens arbete, me too. Imorgon ska jag jobba över lite, men onsda kanske vi kan träna eller ta en promme????



PUSSS

2010-03-15 @ 15:32:46
URL: http://barasaraaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0