2010 03 12

PUBLICERAT DEN: 2010-03-12 KLOCKAN: 10:38:38

Beställt!!

Nu har jag beställt min mediamöbel i märke Kontinent Möbel via Rum Interiör..
Dyrt kalas, 9835 kr kostade detta.. men men, bra blir det..
Den här konstruktionen är nu beställd, kommer dock inte att ha de två valnöts-vägghyllorna och den vita hyllan som tv:n står på (hade velat ha den men den har utgått), men resten ska jag ha..



Fint va?

20

Fredag... äntligen..

Tanken var att jag och mamma skulle dra till mormor i eftermiddag, sova där och gå lite på stan.

men, det blev inte så.. åker ned med mamma till Skärgården istället.. Vi ska mysa =)

Nu ska jag maila lite..
Ha en fantastisk fredag! =)





Kommentarer
Kommentaren skickades av: Anna



Det ser otroligt fint ut =) Har du inga bilder på lägenheten så att man kan se hur den ser ut?



Puss på dig vännen

Ps. Hälsa så gott till din mamma från mig

2010-03-12 @ 12:52:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0