2010 03 11

PUBLICERAT DEN: 2010-03-11 KLOCKAN: 12:01:30

21 = 3

eller? Jo, men så är det.. 21 dagar = 3 veckor..

Om exakt tre veckor har jag tillträde på min nya lägenhet i Stockholm, jag kommer få nycklarna, flyttbilen står redo att bära in mina möbler och jag, mamma och Hasse kan köra gärnet..

Snart är det lunch, min mage skulle nog vilja ta lunch redan nu, den är inte nöjd med mitt hittils obefintliga intag av näring idag.. den bullrar som få... får ju nästan skämmas här..

Ikväll är det Hockey med Danske Achievers, LHC möter Brynäs och självklart hoppas man på vinst vilket vi verkligen behöver.. Några av LHC's bästa spelare är skadade och det går tungt på laget.. men men, fight ikväll och jag kommer hålla alla tummar o tår för att vi ska vinna..

Nu ska jag jobba sista 15 min innan lunch..

Åh, nu tittar solen fram igen =)

Ha en bra dag!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0