2010 03 10

PUBLICERAT DEN: 2010-03-10 KLOCKAN: 11:49:20

tjugotvå..

hej o hå..

här går det i högt tempo.. jag sitter på någon speciallinje vilket gör att samtalen kommer in heeela tiden, blogga gör jag då jag kan vilket gör att ett inlägg kan ta hur lång tid som helst..

Hade genomgång om våra nya AktieIndexObligationer (AIO) imorse, Vi emitterar nya nu 15e Mars, dom verkar grymma och kan inte vara så svåra att sälja in.. tre helt makalösa marknader.. blir nästan lite sugen själv =p

Idag ska jag fika med fina Sabina efter jobbet, vi har inte setts på hur länge som helst så det ska bli kul att ta igen lite förlorad tid..

Ska även ner till gymmet en sväng, tog dock inte med mig några träningskläder till jobbet så jag ska hem i mellan.. men de gör ju inget.. blir ju bara en extra promenad =)

Annars då.. joo, lite småbitter är jag nog allt på vissa saker men som tur var har man underbara människor runt omkring mig som hjälper mig väga för och nackdelar..
men mestadels är jag bara hur lycklig som helst..

Ser fram emot en helg i kärlekens tecken.. hahaha, vad roligt flummigt det lät.. inte alls likt mig..
men så blir det.. massor med kärlek och underbart sällskap ...
can't wait...

Hungry as hell.. lunch om 30 minuter..

nu säger jag tack o hejj för mig..

ciao.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0