2010 03 09

PUBLICERAT DEN: 2010-03-09 KLOCKAN: 14:50:25

God dagens folks!

Sitter på jobbet, är dööhungrig, en timme kvar till lunch..
Som ni kanske förstår så jobbar jag kväll, började 12.15 och slutar 21.15..
Har haft en ganska skön dag, vaknade skapligt, låg och läste lite och klockan 9 gick jag upp.. duschade, gjorde mig en smoothie och fixade iordning mig..
Tog en tripp upp till stan och köpte ny deospray (tänkte att jag skulle testa), duschcreme och två bikinisar som jag kommer få användning av om ca 1½ månad..
Har inte testat dom än men jag hoppas att dom blir bra =)
Gick runt i små inredningsbutiker och kollade läget och sen knallade jag ner till jobbet lite tidigare än planerat..
Nu sitter jag och bloggar.. vi har problem med tekniken, jag är en av dom..
Svårt att svara kunder på deras frågor när man inte ser deras överblick.. eller? =p

Nu är det 24 dagar kvar..
Jag räknar ner, som ni kanske märker..

Önskar er en fortsatt bra dag i detta underbara vårväder!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0