2010 03 09

PUBLICERAT DEN: 2010-03-09 KLOCKAN: 15:05:04

Tidsfördriv..

Dagens outfit: orange tubtop, Vit slapp grovstickad/virkad? tröja, svarta tights, vita converse

Dagens känslor: Ångest, kärlek, längtan och förväntan

Dagens umgänge: Mina underbara kollegor

Dagens mat: Frukost: Smootie, Lunch: gårdagens wok (intages 15,45 *läängtar*)

Dagens skratt: Ett skratt med en kund, vi var förvirrade båda två.

Dagens frågetecken: Varför är jag så dålig på att komma ihåg saker?

Dagens chock: Ingenting chockar mig.. =p

Dagens film: Ingen film idag inte..

Dagens serie: Tisdag = Desperate housewives kl 21, (jag kommer springa hem)

Dagens musik: Ingen musik än..

Dagens första syn: Mig själv i spegeln..

Dagens önskan: Att rätta till de fel jag gjort, men jag vet inte hur.. :s

Dagens ömma punkt: Hela kroppen lider fortfarande av träningsvärk om idag dock lite mindre.

Dagens saknad: Mormor

Dagens glädje: Det underbara vårvädret..

Dagens önskan: Kärlek

Dagens irritation: Systemfel...

Dagens syssla: Jobb, jobb och åter jobb..

Dagens avslutning: DH-mys i soffan efter en förmodligen tuff arbetsdag..


kopierad från Siggans blogg... thaaanks




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0