2010 03 08

PUBLICERAT DEN: 2010-03-08 KLOCKAN: 12:14:32

Tjohopptjollahejj..

Träningsvärk utan dess like..
Jag var arg och irriterad i lördags när jag tränade och tro mig om det kändes i går och idag?
Fy i fan (ursäkta mitt språk)..

Helgen var helt fantastisk, på lördagskvällen sen var vi hos Sigrid innan vi gick ut, vi var på Platå och en sväng på Harrys/Sliver och det var kul.. Jag tog det lugnt med alkoholen och drog mig hemmåt runt 02.
Sov gott och länge på söndagen.. (Med länge menas typ 10.30 vilket sällan händer..)

Jag tog det mest lugnt i söndags.. Slappade i soffan, gick o handlade, städade, var o sola och sen gick jag o la mig tidigt..

Härlig helg med andra ord..
Nu kan jag inte annat än se fram emot nästa helg, en helg med familjen i skärgården, får besök av underbaraste sötaste Love på lördagseftermiddagen, jag ska pussas och kramas massor.. det är väldigt länge sen jag såg honom..
Saknar William också.. skruttungar.. snart är jag där och kan pussa och krama på dom huuur mycket som helst.. *jag bara läängtar*

Snart är det lunch, jag längtar efter mig goda taco-paj, hann inte med någon frukost imorse, vaknade 6,30 och somnade sedan om.. slog upp mina blå igen 7,55.. waaaaah.. hann inte med något.. jaja, så kan de va..

Ha en underbart solig dag!

det känns nästan som vår idag..





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0