2010 03 06

PUBLICERAT DEN: 2010-03-06 KLOCKAN: 17:10:34
God dagens höörrnii

På jobbet, har haft en fantastisk dag, vaknade och ville somna om men icke.. upp och hoppa, på med träningskläder ner till gymmet med dunderbrudarna Siggan och CarroF.. tog ut mig rejält vilket jag verkligen behövde.
Gick och käkade lunch med brudarna och Sanna kom med..
Sprang nästan till jobbet..
Huur lugnt som helst, det är lite mer än en timme kvar tills vi stänger och jag var klar för en timme sen typ..
Det är inte kul då.....

Ikväll gör jag det jag inte trodde att jag skulle göra, jag ger vika för mina underbara, vi går ut..
På med highheeeels och rocka.. lugna, jag ska dricka med måtta denna gång..

Min tanke var först att sitta hemma, äta godis och kolla på melodifestivalen, så ställde jag mig själv denna fråga:
Varför sitta hemma själv när det bara är 26 dagar kvar tills jag flyttar och några av mina bästa är lediga/hemma.. ??
KLART att jag ska ut med dom...

Trött är jag men jag får försöka ta en microsömn sen..

Nu ska jag hitta på något.. fixa fint i köket kanske..

Ha de gott!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0