2010 03 05

PUBLICERAT DEN: 2010-03-05 KLOCKAN: 09:37:16
LEDIG DAG!!!
Såå skönt..
Hade mamma här i natt, hon var ute med en väninna igår, vi låg och pratade massor innan vi somnade *mysigt*
Vaknade alldeles för tidigt imorse, 07.20, hade i alla fall planerat att sova till 8/8,30 men icke de icke.
Gick upp och tjattrade lite med mamma, plattade hennes hår och så och sen gick jag och solade.. så skönt..
Det är underbart väder ute idag, klarblå himmel och sol.. Hoppas att det håller sig såhär nu så att all snö och is smälter bort..
Det är nog inte bara jag som skriker efter vår..
Idag så ska jag träffa Bettina, kl 12, vi ska fika/luncha kanske gå lite på stan, kl 14 ska jag träffa Eva och Lea, vi ska mysa =)
Ikväll ska jag och Carro och dom som vill kolla film, tips någon? Vi tänkte hyra..
Jag är galet sugen på Kikkobar-mat, får se vad älskade frö säger om det.. tror inte att hon har några invändningar..
Nu ska jag dammsuga, torka golv och sen fixa iordning mig för la stada..
Önskar er en underbar dag!
Come back to me..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0